SuperKoszyk.pl, największa internetowa drogeria w Polsce, w 2012 roku obsłużyła ponad 100 000 Klientów i zanotowała 27% wzrost przychodów w stosunku do 2011 roku. Zaprezentowane wyniki są potwierdzeniem rosnącego zainteresowania zakupami w sieci oraz ugruntowanej pozycji sklepu na rynku.
Coraz więcej firm docenia potencjał rynku e-commerce i próbuje pozyskać Klientów w sieci. W 2012 roku na rynku funkcjonowało ponad 12 tysięcy wirtualnych sklepów, w których około 13 milionów Polaków dokonało internetowych zakupów. Konsumenci, których z roku na rok jest coraz więcej, przekonali się, że zakupy w sieci to same korzyści. Szczególnie, że właściciele sklepów i organizacje, które je zrzeszają takie jak: Elektroniczna Izba Gospodarcza czy IAB, do których należy SuperKoszyk.pl, pomagają edukować rynek i wprowadzać zasady, które regulują standardy bezpieczeństwa i ustalają kodeks dobrych praktyk. Działania takie wpływają na coraz większe zainteresowanie internautów zakupami, także wśród nowych grup użytkowników sieci np. osóbpo 50-tym roku życia.
Po siedmiu latach na rynku SuperKoszyk.pl zyskał spore grono lojalnych konsumentów. W 2012 roku sklep obsłużył 102 356 Klientów (wzrost o 25% względem 2011), realizując dla nich 158 329 przesyłek (wzrost o 23,5% względem 2011). W 2012 roku firma została uznana przez Rzeczpospolitą i Opineo.pl za najlepszy sklep internetowy w kategorii „Artykuły dla dzieci” oraz znalazła się na najwyższym podium rankingu Money.pl i Gazety Wyborczej. Jednocześnie w grudniu 2012 i styczniu 2013 SuperKoszyk.pl został uznany, przez niezależną porównywarkę cen Comparka, za najtańszy sklep internetowy w kategorii chemicznej.
„Możliwość zakupów artykułów drogeryjnych przez Internet wpływa na zmianę przyzwyczajeń konsumentów. Dziś nie trzeba tracić czasu na stanie w kolejkach i dźwiganie ciężkich produktów – zakupy przez Internet to oszczędność czasu, pieniędzy oraz wygoda. Ponad 100 000 Klientów obsłużonych w ciągu ostatniego roku i ponad 60 tysięcy pozytywnych opinii to dla nas niezbity dowód na to, że Polacy polubili tę formę zakupów. Każdego dnia staramy się, by oferta produktów dostępnych na naszej stronie odpowiadała oczekiwaniom Klientów, ich zakup był jak najprostszy, a zamówienie dotarło w ciągu 24 godziny. Profesjonalna obsługa oraz konkurencyjne ceny przełożyły się na 27% wzrost przychodów w 2012 roku. – powiedział Tomasz Grygieńć, współwłaściciel sklepu internetowego SuperKoszyk.pl.
W ciągu ostatnich trzech lat internetowa drogeria SuperKoszyk.pl zrealizowała w sumie niemal
385 000 zamówień dla ponad 250 000 Klientów.
Sklep powstał na bazie ponad 20-letniego doświadczenia jego twórców w tradycyjnej sprzedaży
oraz dystrybucji kosmetyków i środków czystości. Posiada rozbudowany asortyment
(7000 produktów), realizuje zamówienia i dostarcza zakupy na terenie całej Polski w ciągu 24 godzin.
Od wielu lat wyróżniany jest w najbardziej prestiżowych rankingach sklepów internetowych w Polsce.
***
W 2012 i 2011 roku SuperKoszyk.pl został uznany przez Rzeczpospolitą i Opineo.pl za najlepszy sklep internetowy w kategorii „Artykuły dla dzieci” oraz znalazł się na najwyższym stopniu podium rankingu Money.pl i Gazety Wyborczej. Nagrodzony prestiżową nagrodą – Złoty Laur Konsumenta 2010. Potwierdzeniem wysokiej wiarygodności sklepu jest również ponad 60.000 pozytywnych opinii wydanych przez internautów. W 2012 roku obsłużył ponad sto tysięcy klientów.
Dodatkowe informacje: Diana Stachera, ConTrust, Tel. 501 121 711, d.stachera@contrust.pl
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/100-000-klientow-superkoszykpl-w-2012-roku